Психолог бұрышы - Ескелді ауданы https://akeshki.eskeldi.edu.kz/ ru Психолог бұрышы - Ескелді ауданы DataLife Engine психологтың жылдық жұмыс жоспары https://akeshki.eskeldi.edu.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/634-psihologty-zhyldy-zhmys-zhospary.html https://akeshki.eskeldi.edu.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/634-psihologty-zhyldy-zhmys-zhospary.html Мақсаты: Білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы тандауды қалыптастыру үшін психологиялық - педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру

Негізгі міндеттері: Оқыту білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық - педагогикалық талдау, негізгі проблемалар олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу, шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;

1.Психопрофилактикалық жұмыс: Мектепте білім берудегі психологиялық дайындықты анықтау. Балалық өтпелі сын кезеңінде ерекше  бақылау және көңіл бөлу / 0 - 1 сынып, 4 сынып. Мұғалімдердің балалармен, әріптестерімен, ата-аналарымен қарым-қатынастың ең тиімді түрі арқылы жайлы психологиялық микроклимат тудыру. 

2.Психодиагностикалық жұмыс.

Балалардың психикалық дамуын үнемі зерттеу, интелектуалды қабілетінің дамуына және психикалық саулығына ерекше көңіл бөлу. 

Оқушылардың психикалық ерекшеліктерін зерттеу. Педагогикалық ұжымдағы психологиялық климаттың диагностикасы. Әр балаға жеке дара педагогикалық-психологиялық зерттеу жұмыстарын жүргізу. 

3.Дамыту және түзету жұмысы.

Оқушылардың жеке – типологиялық ерекшеліктерін ескере отырып интелектуалдық даму және шығармашылыққабілетінің жолдарын ашу. Өмірдің төтенше және сын сәттеріндегі психологиялық көмек.

4.Оқушыларға, ата - аналарға және мұғалімдерге білім және кеңес беру.

Айқын оқушылардың немесе оқушы топтарының тәртібі және жеке тұлғалар арасындағы проблемалар туралы кеңес беру, сондай-ақ мектеп жүйесінде мұғалаім - мұғалім, оқушы - оқушы, мұғалім – ата - ана қарым - қатынасындағы дау - жанжалдарды шешу т.б.

Балаға білім беру және оның жеке дамуы жөнінде, сондай-ақ баланың жанұясында психологиялық проблемалар мен эмоционалдық күйзелістер, оқиғалар кезінде ата - анаға білім және кеңес беру.

Балаларға білім берудің проблемалары жөнінде дамуы, өмірлік және профессионалдық өзін - өзі анықтауы жөнінде жеке және топтық сабақтар өткізу. 


Жоспарда келесі бағыт жұмысы көрсетілген:

-    Диагностикалық жұмыс

-    Түзету - дамыту жұмысы

-    Кеңес беру жұмысы

-    Ағарту жұмысы


Психологиялық қызметтің жұмысын жоспарлау 

№ р/р

Қызметі

Мақсаты

Жауаптылар

Аяқтау нысаны

1

Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарын бекіту

Білім беру процесіне қатысушыларды кешенді психологиялық – педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру

Психологиялық қызметтің құрамы

Оқу жылына бекітілген жоспар

2

Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрықты бекіту

Нормативтік – құқықтық базаны құру

Хатшы 

Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрық

3

Мобильді топтың құрамы туралы бұйрықты бекіту

Нормативтік – құқықтық базаны құру

Хатшы

Мобильді топтың құрамы туралы бұйрық

4

«Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрық

Нормативтік – құқықтық базаны құру

Мектеп меңгерушісі, психолог

«Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрық



р/р

Іс – шаралар

Жұмыстың бағыты

Нысыналы топ

Орындау мерзімі

Орындау нысаны

Жауапты

Орындалу белгісі

  1. Диагностикалау  

1

Таңертеңгілік оқушыларды сырттай бақылау

Бақылау 

Жалпы сыныптар

Жыл бойы

Мектеп



2

Кіші сынып жасына жүргізілетін психодиагностика (Оқушыны психологиялық тестілеу мен диагностикалау үшін ата – ананың жеке келісімі)

Ата – аналардан келісім қағаз алу

1 – 4 сыныптар

Жыл басы

Кабинет 

Психолог 

Құжаттарды жинақтау

3

Мектепке қабылданған баланың психологиялық даярлығын анықтау

1.Бақылау 

2.«Керн - Йиерасек» тесті

1 сынып оқушылары

Қыркүйек 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

4

1 сынып оқушыларының мектепке дайындығын бақылау

«Моншақ» әдістемесі

1 сынып оқушылары

Қыркүйек 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

5

Оқушылардың өзін – өзі бағалауы, көңіл күйлерін бақылау 

«Баспалдақ» әдістемесі

1 – 4 сыныптар

Қыркүйек 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

6

Психологиялық диагностикалық жұмыстар 

«Кактус» әдістемесі (М.А. Панфилова)

2 – 3 сыныптар

Қазан 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

7

Үлгермеушіліктін себептерін анықтау үшін сабаққа қатысу

Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау

2, 3, 4 сыныптар

Қазан 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

8

Оқушылардың зейінін дамыту 

«Шатасқан сызықтар» әдістемесі 

2, 3, 4 сыныптар

Қазан

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

9

Мектепке қабылданған оқушының психологиялық даярлығын анықтау

«Керн - Йиерасек» тесті 

1 сынып оқушылары

Қазан

Кабинет 

Психолог 

Анықтама

10

Тест: «»

Тест 

Мектеп ұжымы

Қараша 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

11

Оқушылармен психологиялық ойын жаттығулар

Көңіл – күйді көтеретін ойын жаттығулар

Бастауыш сынып оқушылары

Қараша 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

12

Сынып оқушыларының қарым – қатынастарын зерттеу

«Социометрия» әдісі

2,3,4 сыныптар

Қараша 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама

13

Оқушылардың өзін – өзі бағалауы, көңіл күйлерін бақылау

«Көніл – күй бұлты» әдістемесі

1 – 2 сыныптар

Қаңтар 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама

14

Оқушылардың мағыналық есте сақтауын анықтау, дамыту

«Сөздер жұбы» әдістемесі

2,3,4 сыныптар

Ақпан 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

15

Оқушылардың ойлауын дамыту

Оқушылардың даму деңгейін анықтау

4 сынып

Ақпан 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

16

4 сынып оқушыларын ББЖМ тапсыруда психологиялық сүйемелдеу

«Ағаш» әдістемесі

4 сынып

Наурыз 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

17

Мазасыздану деңгейін тексеру

Спилберг әдістемесі

3 – 4 сыныптар

Наурыз 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

18

Оқушылармен психологиялық ойын - жаттығулар

Ойын - жаттығу

1 – 4 сыныптар

Наурыз 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

19

Оқушылардың өзін – өзі бағалауы, көңіл күйлерін бақылау

«Өзін – өзі бағалауы», «Көніл – күй бұлты» әдістемесі

3 – 4 сыныптар

Сәуір 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

20

Оқушыларға болашақта мамандық тандау бойынша түсіндіру, кеңестер беру

Менің болашақ мамандығым... 

Әнгімелесу 

4 сынып 

Сәуір 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

21

«Мен өмірді сүйемін»

Шығарма жазу

3 сынып

Мамыр 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

  1. Түзету – дамыту жұмысы

1

1 сынып ата – аналарына психологиялық көмек

Баяндама Жадынама 

Жаттығулар

1 сынып ата - аналары

Қыркүйек 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

2

Ойлауды дамытуға арналған жаттығулар

«Менің көленкемді тап» «Суреттерді толықтыру» әдістемесі

2 – 4 сыныптар

Қазан 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

3

Аутодеструктивті мінез – құлықтың алдын алу

Баяндама 

Мектеп ұжымы 

Қараша 

Кабинет 

Психолог 


4

Мен және менің отбасым

Психологиялық жаттығу 

1 – 4 сыныптар

Желтоқсан 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

5

Ашу – ыза билегенде не істеу керек?

Жаттығу 

әңгімелесу

1 – 4 сыныптар 

Қаңтар 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

6

Өмірдің қиын жағдайына тап болған оқушылармен жұмыс

Мерзімінде 

Жыл бойы

Оқушы 

Жыл бойы 

Кабинет 

Психолог 


7

Зорлық – зомбылықтың алдын алу жолдары

Әңгіме сабақ 

Оқушылар Мұғалімдер Ата – аналар

Жыл бойы 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

8

«Мен қандай жетістікке жеткім келеді»

Тренинг 

4 сынып

Ақпан 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

9

«Өмір қызыққа толы»

Тренинг 

2 – 3 сыныптар 

Наурыз 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

10

Психологиялық ойын – жаттығулар 

Ойын - жаттығулар

Сыныппен 

Сәуір

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

11

Психологиялық ойын - жаттығулар

Ойын - жаттығулар

Сыныппен 

Мамыр 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

  1. Профилактика және психологиялық ағарту

Бала құқығы

Баяндама 

Мұғалімдер, Ата - аналар

Қыркүйек 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

2

Буллинг, кибербулингтің алдын алу

бейнеролик

Оқушылар, ата - аналар

Қазан 

Кабинет 

Психолог 


3

«Балаларды дұрыс тәрбиелеу қағидалары»

Жиналыс 

Ата – аналар 

Жыл бойы 

Мәжіліс залы

Психолог 

Анықтама 

4

Салауатты өмір салты денсаулық кепілі

Презентация 

1 – 4 сыныптар

Қараша 



Анықтама слайд

5

«Қауіпсіз интернет» интернеттің пайдасы мен зияны

бейнеролик

3 – 4 сынып 

Қараша 

кабинет

психолог

Анықтама 

6

«Бақытты балалық шақ»

Тренинг 

2 – 4 сыныптар

Желтоқсан 

Кабинет 

Психолог 

Стенд 

7

«Ынтымақшылдық»

Ұжымдық тренинг 

Мектеп ұжымы

Желтоқсан 


Психолог 

Анықтама 

8

«Менің сүйікті мамандығым» психологиялық тренинг элементтері

Психологиялық тренинг

Мұғалімдер 

Ақпан 

Мәжіліс залы

Психолог 


9

«Өмір қымбатсың маған»

Шығарма 

3 – 4 сынып оқушылары

Ақпан 

Кабинет 

Психолог 


10

Мезгіл ғажайыптары 

Серуендеу 

1 – 2 сынып оқушылары

Наурыз 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

11

«Балаңыздың мектепке көзқарасы»

Сауалнама 

1 сынып ата – аналары 

Сәуір 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

12

Мотивациялық сабақ

Марафон 

Ата – аналар

Сәуір 

Спорт залы

Психолог 

Анықтама 

  1. Консультация беру

1

«Оқушылардың бос уақытын жоспарлау»

Психологиялық кеңес

Ата – аналар 

Қыркүйек 

Кабинет 

Психолог 

Кеңес 

2

Ата – аналар жиналысында, оқушылардың мектепке бейімделу кезеңіне көмек көрсету

Әңгімелесу 

Ұсыныс беру

Ата – аналар 

Қыркүйек 

Кабинет 

Психолог 

Слайд 

3

1 сынып оқушыларының бейімделу кезеңі 

Психологиялық кеңес, ұсыныс 

1 сынып мұғалімдері

Қазан 

Кабинет 

Психолог 

Кеңес беру журналы

4

«Оқушылардың ғаламтор желісіндегі қауіпсіз мінез - құлқы»

Кеңес беру

Ата – аналар 

Қараша 

Кабинет 

Психолог 

Кеңес беру журналы

5

«Сіз балаңызға қалай көмек бере аласыз?»

Кеңес беру, жадынама

Ата – аналар 

Желтоқсан 

Кабинет 

Психолог 

Кеңес беру журналы

6

Бөгде адамдармен қарым – қатынас жасау жеке тұлғалық қауіпсіздік

Әңгімелесу, кеңес беру 

1 – 4 сынып

Желтоқсан 

Кабинет 

Психолог 

Кеңес беру журналы

7

Бала тәрбиесіндегі ата – ана рөлі

Баяндама ұсыныс беру 

Ата – аналар 

Ақпан 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама  

8

Диагностикалық нәтижелердің қорытындыларымен сынып жетекшілеріне таныстыру, кеңес беру 







9

«Буллинг дегеніміз не?»

Кеңес беру бейнеролик

Ата – аналар

Ақпан 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама Кеңес беру

10

Тазалық денсаулық кепілі

Көрнекілік  

1 – 4 сыныптар 

Наурыз 

Кабинет 

Медбике,Психолог 

Кеңес беру журналы

11

Ата – аналар жиналысына қатысу «Орта буынға дайындық»

Кеңес беру

4 сынып 

Сәуір 

Кабинет 

Сынып жет. психолог

Кеңес беру журналы

12

Оқушылармен жеке психологиялық жұмыс жүргізу

Әр түрлі 

1 – 4 сыныптар

Уақытылы 




  1. Ұйымдастыру – әдістемелік жұмыс

1

Педагогикалық ұжым, оқушылар және ата - аналарды педагогикалық - психологиялық қызмет сүйемелдеу жұмыстарының 2023 - 2024 оқу жылындағы мақсат – міндеттерімен таныстыру 

Презентация 

Педагогикалық ұжым, оқушылар және ата – аналар

Қыркүйек 


Психолог 

Анықтама 

2

«Сенім телефонына», «Сенім жәшігіне» түскен хаттармен жұмыс 

Мектеп әкімшілігі

Өтініш, арыз берушілер

Жыл бойы

Аптасына бір рет



3

Тәуекел тобындағы оқушылар туралы мәліметтерді жинақтау, жеке карталарын толтыру

Әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілер

Мектеп меңгерушісі

ДТІЖО 

1 – 4 сынып оқушылары

Жыл бойы




4

Суицидтін алдын алу жөніндегі іс – шаралар жоспарын даярлау, сенім телефонын құру, бекіту

Құжаттармен жұмыс

Мектеп ұжымы, білім алушылар





5

Диагностика нәтижелерін өндеу (тесттер, сауалнамалар)

Анализ 

Қорытынды 

Жыл бойы



Жоспар 

6

Өз білімін жетілдіру мақсатында республика, облыс, аудан көлемінде ұйымдастырылатын семинар, вебинарларға қатысу

Іс - құжаттар

Психолог 

Уақытында 



Құжаттар жинақтамасы

  1. Әлеуметтік – диспечерлік бағыт

1

Мектепшілік «Сенім кабинеті» және «Сенім жәшігі» жұмысын жандандыру

Кеңес беру

Оқушылар, мұғалімдер, ата – аналар

Уақытында 



Сенім журналы

2

«Сенім телефоны», «Сенім қызметін» ұйымдастыру

Кеңес беру

Оқушылар, мұғалімдер, ата – аналар

Үнемі 



Сенім журналы

  1. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер

1

Жылдық жоспар бойынша жүргізілген жұмыстардың талдамалық есебі 

Анализ 


1 жыл көлемінде



Есеп 


Мектеп психологы:                         Руслан Темірханұлы

]]>
Мақсаты: Білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы тандауды қалыптастыру үшін психологиялық - педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру

Негізгі міндеттері: Оқыту білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық - педагогикалық талдау, негізгі проблемалар олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу, шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;

1.Психопрофилактикалық жұмыс: Мектепте білім берудегі психологиялық дайындықты анықтау. Балалық өтпелі сын кезеңінде ерекше  бақылау және көңіл бөлу / 0 - 1 сынып, 4 сынып. Мұғалімдердің балалармен, әріптестерімен, ата-аналарымен қарым-қатынастың ең тиімді түрі арқылы жайлы психологиялық микроклимат тудыру. 

2.Психодиагностикалық жұмыс.

Балалардың психикалық дамуын үнемі зерттеу, интелектуалды қабілетінің дамуына және психикалық саулығына ерекше көңіл бөлу. 

Оқушылардың психикалық ерекшеліктерін зерттеу. Педагогикалық ұжымдағы психологиялық климаттың диагностикасы. Әр балаға жеке дара педагогикалық-психологиялық зерттеу жұмыстарын жүргізу. 

3.Дамыту және түзету жұмысы.

Оқушылардың жеке – типологиялық ерекшеліктерін ескере отырып интелектуалдық даму және шығармашылыққабілетінің жолдарын ашу. Өмірдің төтенше және сын сәттеріндегі психологиялық көмек.

4.Оқушыларға, ата - аналарға және мұғалімдерге білім және кеңес беру.

Айқын оқушылардың немесе оқушы топтарының тәртібі және жеке тұлғалар арасындағы проблемалар туралы кеңес беру, сондай-ақ мектеп жүйесінде мұғалаім - мұғалім, оқушы - оқушы, мұғалім – ата - ана қарым - қатынасындағы дау - жанжалдарды шешу т.б.

Балаға білім беру және оның жеке дамуы жөнінде, сондай-ақ баланың жанұясында психологиялық проблемалар мен эмоционалдық күйзелістер, оқиғалар кезінде ата - анаға білім және кеңес беру.

Балаларға білім берудің проблемалары жөнінде дамуы, өмірлік және профессионалдық өзін - өзі анықтауы жөнінде жеке және топтық сабақтар өткізу. 


Жоспарда келесі бағыт жұмысы көрсетілген:

-    Диагностикалық жұмыс

-    Түзету - дамыту жұмысы

-    Кеңес беру жұмысы

-    Ағарту жұмысы


Психологиялық қызметтің жұмысын жоспарлау 

№ р/р

Қызметі

Мақсаты

Жауаптылар

Аяқтау нысаны

1

Психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарын бекіту

Білім беру процесіне қатысушыларды кешенді психологиялық – педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру

Психологиялық қызметтің құрамы

Оқу жылына бекітілген жоспар

2

Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрықты бекіту

Нормативтік – құқықтық базаны құру

Хатшы 

Білім беру ұйымының психологиялық қызметінің құрамы туралы бұйрық

3

Мобильді топтың құрамы туралы бұйрықты бекіту

Нормативтік – құқықтық базаны құру

Хатшы

Мобильді топтың құрамы туралы бұйрық

4

«Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрық

Нормативтік – құқықтық базаны құру

Мектеп меңгерушісі, психолог

«Сенім жәшігі» және жәшікті ашатын құрамды бекіту туралы бұйрық



р/р

Іс – шаралар

Жұмыстың бағыты

Нысыналы топ

Орындау мерзімі

Орындау нысаны

Жауапты

Орындалу белгісі

  1. Диагностикалау  

1

Таңертеңгілік оқушыларды сырттай бақылау

Бақылау 

Жалпы сыныптар

Жыл бойы

Мектеп



2

Кіші сынып жасына жүргізілетін психодиагностика (Оқушыны психологиялық тестілеу мен диагностикалау үшін ата – ананың жеке келісімі)

Ата – аналардан келісім қағаз алу

1 – 4 сыныптар

Жыл басы

Кабинет 

Психолог 

Құжаттарды жинақтау

3

Мектепке қабылданған баланың психологиялық даярлығын анықтау

1.Бақылау 

2.«Керн - Йиерасек» тесті

1 сынып оқушылары

Қыркүйек 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

4

1 сынып оқушыларының мектепке дайындығын бақылау

«Моншақ» әдістемесі

1 сынып оқушылары

Қыркүйек 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

5

Оқушылардың өзін – өзі бағалауы, көңіл күйлерін бақылау 

«Баспалдақ» әдістемесі

1 – 4 сыныптар

Қыркүйек 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

6

Психологиялық диагностикалық жұмыстар 

«Кактус» әдістемесі (М.А. Панфилова)

2 – 3 сыныптар

Қазан 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

7

Үлгермеушіліктін себептерін анықтау үшін сабаққа қатысу

Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау

2, 3, 4 сыныптар

Қазан 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

8

Оқушылардың зейінін дамыту 

«Шатасқан сызықтар» әдістемесі 

2, 3, 4 сыныптар

Қазан

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

9

Мектепке қабылданған оқушының психологиялық даярлығын анықтау

«Керн - Йиерасек» тесті 

1 сынып оқушылары

Қазан

Кабинет 

Психолог 

Анықтама

10

Тест: «»

Тест 

Мектеп ұжымы

Қараша 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

11

Оқушылармен психологиялық ойын жаттығулар

Көңіл – күйді көтеретін ойын жаттығулар

Бастауыш сынып оқушылары

Қараша 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

12

Сынып оқушыларының қарым – қатынастарын зерттеу

«Социометрия» әдісі

2,3,4 сыныптар

Қараша 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама

13

Оқушылардың өзін – өзі бағалауы, көңіл күйлерін бақылау

«Көніл – күй бұлты» әдістемесі

1 – 2 сыныптар

Қаңтар 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама

14

Оқушылардың мағыналық есте сақтауын анықтау, дамыту

«Сөздер жұбы» әдістемесі

2,3,4 сыныптар

Ақпан 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

15

Оқушылардың ойлауын дамыту

Оқушылардың даму деңгейін анықтау

4 сынып

Ақпан 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

16

4 сынып оқушыларын ББЖМ тапсыруда психологиялық сүйемелдеу

«Ағаш» әдістемесі

4 сынып

Наурыз 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

17

Мазасыздану деңгейін тексеру

Спилберг әдістемесі

3 – 4 сыныптар

Наурыз 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

18

Оқушылармен психологиялық ойын - жаттығулар

Ойын - жаттығу

1 – 4 сыныптар

Наурыз 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

19

Оқушылардың өзін – өзі бағалауы, көңіл күйлерін бақылау

«Өзін – өзі бағалауы», «Көніл – күй бұлты» әдістемесі

3 – 4 сыныптар

Сәуір 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

20

Оқушыларға болашақта мамандық тандау бойынша түсіндіру, кеңестер беру

Менің болашақ мамандығым... 

Әнгімелесу 

4 сынып 

Сәуір 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

21

«Мен өмірді сүйемін»

Шығарма жазу

3 сынып

Мамыр 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

  1. Түзету – дамыту жұмысы

1

1 сынып ата – аналарына психологиялық көмек

Баяндама Жадынама 

Жаттығулар

1 сынып ата - аналары

Қыркүйек 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

2

Ойлауды дамытуға арналған жаттығулар

«Менің көленкемді тап» «Суреттерді толықтыру» әдістемесі

2 – 4 сыныптар

Қазан 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

3

Аутодеструктивті мінез – құлықтың алдын алу

Баяндама 

Мектеп ұжымы 

Қараша 

Кабинет 

Психолог 


4

Мен және менің отбасым

Психологиялық жаттығу 

1 – 4 сыныптар

Желтоқсан 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

5

Ашу – ыза билегенде не істеу керек?

Жаттығу 

әңгімелесу

1 – 4 сыныптар 

Қаңтар 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

6

Өмірдің қиын жағдайына тап болған оқушылармен жұмыс

Мерзімінде 

Жыл бойы

Оқушы 

Жыл бойы 

Кабинет 

Психолог 


7

Зорлық – зомбылықтың алдын алу жолдары

Әңгіме сабақ 

Оқушылар Мұғалімдер Ата – аналар

Жыл бойы 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

8

«Мен қандай жетістікке жеткім келеді»

Тренинг 

4 сынып

Ақпан 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

9

«Өмір қызыққа толы»

Тренинг 

2 – 3 сыныптар 

Наурыз 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

10

Психологиялық ойын – жаттығулар 

Ойын - жаттығулар

Сыныппен 

Сәуір

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

11

Психологиялық ойын - жаттығулар

Ойын - жаттығулар

Сыныппен 

Мамыр 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама 

  1. Профилактика және психологиялық ағарту

Бала құқығы

Баяндама 

Мұғалімдер, Ата - аналар

Қыркүйек 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

2

Буллинг, кибербулингтің алдын алу

бейнеролик

Оқушылар, ата - аналар

Қазан 

Кабинет 

Психолог 


3

«Балаларды дұрыс тәрбиелеу қағидалары»

Жиналыс 

Ата – аналар 

Жыл бойы 

Мәжіліс залы

Психолог 

Анықтама 

4

Салауатты өмір салты денсаулық кепілі

Презентация 

1 – 4 сыныптар

Қараша 



Анықтама слайд

5

«Қауіпсіз интернет» интернеттің пайдасы мен зияны

бейнеролик

3 – 4 сынып 

Қараша 

кабинет

психолог

Анықтама 

6

«Бақытты балалық шақ»

Тренинг 

2 – 4 сыныптар

Желтоқсан 

Кабинет 

Психолог 

Стенд 

7

«Ынтымақшылдық»

Ұжымдық тренинг 

Мектеп ұжымы

Желтоқсан 


Психолог 

Анықтама 

8

«Менің сүйікті мамандығым» психологиялық тренинг элементтері

Психологиялық тренинг

Мұғалімдер 

Ақпан 

Мәжіліс залы

Психолог 


9

«Өмір қымбатсың маған»

Шығарма 

3 – 4 сынып оқушылары

Ақпан 

Кабинет 

Психолог 


10

Мезгіл ғажайыптары 

Серуендеу 

1 – 2 сынып оқушылары

Наурыз 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

11

«Балаңыздың мектепке көзқарасы»

Сауалнама 

1 сынып ата – аналары 

Сәуір 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама 

12

Мотивациялық сабақ

Марафон 

Ата – аналар

Сәуір 

Спорт залы

Психолог 

Анықтама 

  1. Консультация беру

1

«Оқушылардың бос уақытын жоспарлау»

Психологиялық кеңес

Ата – аналар 

Қыркүйек 

Кабинет 

Психолог 

Кеңес 

2

Ата – аналар жиналысында, оқушылардың мектепке бейімделу кезеңіне көмек көрсету

Әңгімелесу 

Ұсыныс беру

Ата – аналар 

Қыркүйек 

Кабинет 

Психолог 

Слайд 

3

1 сынып оқушыларының бейімделу кезеңі 

Психологиялық кеңес, ұсыныс 

1 сынып мұғалімдері

Қазан 

Кабинет 

Психолог 

Кеңес беру журналы

4

«Оқушылардың ғаламтор желісіндегі қауіпсіз мінез - құлқы»

Кеңес беру

Ата – аналар 

Қараша 

Кабинет 

Психолог 

Кеңес беру журналы

5

«Сіз балаңызға қалай көмек бере аласыз?»

Кеңес беру, жадынама

Ата – аналар 

Желтоқсан 

Кабинет 

Психолог 

Кеңес беру журналы

6

Бөгде адамдармен қарым – қатынас жасау жеке тұлғалық қауіпсіздік

Әңгімелесу, кеңес беру 

1 – 4 сынып

Желтоқсан 

Кабинет 

Психолог 

Кеңес беру журналы

7

Бала тәрбиесіндегі ата – ана рөлі

Баяндама ұсыныс беру 

Ата – аналар 

Ақпан 

Кабинет 

Психолог 

Хаттама  

8

Диагностикалық нәтижелердің қорытындыларымен сынып жетекшілеріне таныстыру, кеңес беру 







9

«Буллинг дегеніміз не?»

Кеңес беру бейнеролик

Ата – аналар

Ақпан 

Кабинет 

Психолог 

Анықтама Кеңес беру

10

Тазалық денсаулық кепілі

Көрнекілік  

1 – 4 сыныптар 

Наурыз 

Кабинет 

Медбике,Психолог 

Кеңес беру журналы

11

Ата – аналар жиналысына қатысу «Орта буынға дайындық»

Кеңес беру

4 сынып 

Сәуір 

Кабинет 

Сынып жет. психолог

Кеңес беру журналы

12

Оқушылармен жеке психологиялық жұмыс жүргізу

Әр түрлі 

1 – 4 сыныптар

Уақытылы 




  1. Ұйымдастыру – әдістемелік жұмыс

1

Педагогикалық ұжым, оқушылар және ата - аналарды педагогикалық - психологиялық қызмет сүйемелдеу жұмыстарының 2023 - 2024 оқу жылындағы мақсат – міндеттерімен таныстыру 

Презентация 

Педагогикалық ұжым, оқушылар және ата – аналар

Қыркүйек 


Психолог 

Анықтама 

2

«Сенім телефонына», «Сенім жәшігіне» түскен хаттармен жұмыс 

Мектеп әкімшілігі

Өтініш, арыз берушілер

Жыл бойы

Аптасына бір рет



3

Тәуекел тобындағы оқушылар туралы мәліметтерді жинақтау, жеке карталарын толтыру

Әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілер

Мектеп меңгерушісі

ДТІЖО 

1 – 4 сынып оқушылары

Жыл бойы




4

Суицидтін алдын алу жөніндегі іс – шаралар жоспарын даярлау, сенім телефонын құру, бекіту

Құжаттармен жұмыс

Мектеп ұжымы, білім алушылар





5

Диагностика нәтижелерін өндеу (тесттер, сауалнамалар)

Анализ 

Қорытынды 

Жыл бойы



Жоспар 

6

Өз білімін жетілдіру мақсатында республика, облыс, аудан көлемінде ұйымдастырылатын семинар, вебинарларға қатысу

Іс - құжаттар

Психолог 

Уақытында 



Құжаттар жинақтамасы

  1. Әлеуметтік – диспечерлік бағыт

1

Мектепшілік «Сенім кабинеті» және «Сенім жәшігі» жұмысын жандандыру

Кеңес беру

Оқушылар, мұғалімдер, ата – аналар

Уақытында 



Сенім журналы

2

«Сенім телефоны», «Сенім қызметін» ұйымдастыру

Кеңес беру

Оқушылар, мұғалімдер, ата – аналар

Үнемі 



Сенім журналы

  1. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер

1

Жылдық жоспар бойынша жүргізілген жұмыстардың талдамалық есебі 

Анализ 


1 жыл көлемінде



Есеп 


Мектеп психологы:                         Руслан Темірханұлы

]]>
admin Mon, 02 Sep 2024 11:32:21 +0600
2021-2022 оқу жылына арналған жылдық жоспар https://akeshki.eskeldi.edu.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/499-2021-2022-ou-zhylyna-arnalan-zhyldy-zhospar.html https://akeshki.eskeldi.edu.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/499-2021-2022-ou-zhylyna-arnalan-zhyldy-zhospar.html ]]> ]]> admin Wed, 01 Sep 2021 10:54:01 +0600 Мектеп психологы https://akeshki.eskeldi.edu.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihology/500-mektep-psihology.html https://akeshki.eskeldi.edu.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihology/500-mektep-psihology.html


"Алматы облысы Білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі "Ақешкі бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог-психологы Мурат Жантилеу. 14.09.1992 жылы туылған. Алматы облысы, Ескелді ауданы, Ақын Сара ауылы, Ш.Уалиханов атындағы орта мектебінің түлегі. Талдықорған Политехникалық колледжінің "Техник-бағдарламашы" мамандығын игеріп, 2015 жылдан бері Ш.Уалиханов атындағы орта мектепте Информатика кабинетінің зертханашысы қызметін атқаруда. 2020 жылдан бері Ш.Уалиханов атындағы орта мектептің қармағындағы Ақешкі бастауыш мектебінде қосымша психолог маманы қызметін атқаруда. 2018-2021 жж. Академик Ә.Куатбеков атындағы Халықтар достығы университеті "Педагогика және психология" мамандығы және білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры дәрежесін алды. 
]]>



"Алматы облысы Білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі "Ақешкі бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог-психологы Мурат Жантилеу. 14.09.1992 жылы туылған. Алматы облысы, Ескелді ауданы, Ақын Сара ауылы, Ш.Уалиханов атындағы орта мектебінің түлегі. Талдықорған Политехникалық колледжінің "Техник-бағдарламашы" мамандығын игеріп, 2015 жылдан бері Ш.Уалиханов атындағы орта мектепте Информатика кабинетінің зертханашысы қызметін атқаруда. 2020 жылдан бері Ш.Уалиханов атындағы орта мектептің қармағындағы Ақешкі бастауыш мектебінде қосымша психолог маманы қызметін атқаруда. 2018-2021 жж. Академик Ә.Куатбеков атындағы Халықтар достығы университеті "Педагогика және психология" мамандығы және білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры дәрежесін алды. 
]]>
admin Wed, 01 Sep 2021 10:33:00 +0600
Психологтың құқықтары мен міндеттері https://akeshki.eskeldi.edu.kz/psiholog-bryshy/496-psihologty-ytary-men-mndetter.html https://akeshki.eskeldi.edu.kz/psiholog-bryshy/496-psihologty-ytary-men-mndetter.html Психологтың құқықтары:
1. Оқу-тәрбиелеу процесіндегі барлық субьектілермен жұмыстың формасы мен әдісін және белгілі бір кезеңде маңызды деген бағыттарды таңдай алады.
2. Әкімшілікке психологиялық қызметтің іс-әрекетінің нәтижелі, әрі өнімді іс-әрекетіне мүмкіндік беретін ұсыныстарды айта алады.
3. Оқыту - тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға байланысты мектеп құжаттарын қарастыра алады.
4. Оқыту-тәрбиелеу процесіне байланысты кеңестерге, жиналыстарға белсенді қатыса алады.
5. Мектепте психологиялық зерттеуді және әдістерді жүргізеді, түзетеді.
6. Психолог өзінің біліктілігін арттыру және тәжірибе алмасу мақсатында әртүрлі конференцияларға, семинарларға қатыса алады; психологиялық орталықтармен ассоциациялармен, практик-психологтармен, сонымен қатар оқу орындарындағы психология кафедраларымен іскер байланыс жасай алады.
7. Арнайы дайындығы жоқ адамдарға, психодиагностикалық және психокоррекциялық жұмыстарды жүргізуіне тыйым сала алады.
8. Әкімшіліктің тапсырысы этикалық принциптерге, жұмыстың мақсаты мен міндеттеріне сәйкес келмеген жағдайда, орындаудан бас тарта алады.
Психологтың міндеттері:
1. Жұмыс барысында ҚР БжҒМ бекіткен нормативтік актілерге, құжаттарға, бұйрықтарға негізделуі керек.
2. Психология ғылымының кейінгі жетістіктерімен таныс болып, өз іс-әрекетінде тек ғылыми негізделген әдістерді қолдануы керек.
3.  Психологтың этикалық кодексін білуі керек және жұмыс барысында негізге алуы керек.
4. Мектептегі құжаттарға психологиялық талдау жасауы керек (тәрбиелеу жоспарлары, оқыту бағдарламалары, педагогикалық кеңестің шешімдері және т.б.).
5. Әртүрлі деңгейдегі мектеп ұжымындағы тұлғааралық  қатынастарға өз бақылауында ұстап, талдап, қажетті кезде түзету керек (мұғалім-әкімшілік, мұғалім-мұғалім, мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы).
6. Психологиялық құжаттарды ерікті формада жүйелі түрде жүргізіп сақтауы керек (диск, магнитофондық жазбалар және т.б.).
7. Диагностикалық жұмыстың негізінде алынған мәліметтерді ешкімге жарияламауы керек.
]]>
Психологтың құқықтары:
1. Оқу-тәрбиелеу процесіндегі барлық субьектілермен жұмыстың формасы мен әдісін және белгілі бір кезеңде маңызды деген бағыттарды таңдай алады.
2. Әкімшілікке психологиялық қызметтің іс-әрекетінің нәтижелі, әрі өнімді іс-әрекетіне мүмкіндік беретін ұсыныстарды айта алады.
3. Оқыту - тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға байланысты мектеп құжаттарын қарастыра алады.
4. Оқыту-тәрбиелеу процесіне байланысты кеңестерге, жиналыстарға белсенді қатыса алады.
5. Мектепте психологиялық зерттеуді және әдістерді жүргізеді, түзетеді.
6. Психолог өзінің біліктілігін арттыру және тәжірибе алмасу мақсатында әртүрлі конференцияларға, семинарларға қатыса алады; психологиялық орталықтармен ассоциациялармен, практик-психологтармен, сонымен қатар оқу орындарындағы психология кафедраларымен іскер байланыс жасай алады.
7. Арнайы дайындығы жоқ адамдарға, психодиагностикалық және психокоррекциялық жұмыстарды жүргізуіне тыйым сала алады.
8. Әкімшіліктің тапсырысы этикалық принциптерге, жұмыстың мақсаты мен міндеттеріне сәйкес келмеген жағдайда, орындаудан бас тарта алады.
Психологтың міндеттері:
1. Жұмыс барысында ҚР БжҒМ бекіткен нормативтік актілерге, құжаттарға, бұйрықтарға негізделуі керек.
2. Психология ғылымының кейінгі жетістіктерімен таныс болып, өз іс-әрекетінде тек ғылыми негізделген әдістерді қолдануы керек.
3.  Психологтың этикалық кодексін білуі керек және жұмыс барысында негізге алуы керек.
4. Мектептегі құжаттарға психологиялық талдау жасауы керек (тәрбиелеу жоспарлары, оқыту бағдарламалары, педагогикалық кеңестің шешімдері және т.б.).
5. Әртүрлі деңгейдегі мектеп ұжымындағы тұлғааралық  қатынастарға өз бақылауында ұстап, талдап, қажетті кезде түзету керек (мұғалім-әкімшілік, мұғалім-мұғалім, мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы).
6. Психологиялық құжаттарды ерікті формада жүйелі түрде жүргізіп сақтауы керек (диск, магнитофондық жазбалар және т.б.).
7. Диагностикалық жұмыстың негізінде алынған мәліметтерді ешкімге жарияламауы керек.
]]>
admin Tue, 01 Sep 2020 16:50:40 +0600